روز دختر خووووف

میلاد نور دیده ی رضا، کعبه ی دل ها، حضرت معصومه (س)

و روز دختر رو به همه دخترای ایران زمین تبریک میگم

به خصوص دخترای متحد و غیر متحد کلاسمون

برا خودتون چیزی نمیخوام ولی امیدوارم خدا یه داماد خوب به پدر مادرتون بده

بلند بگو آمیــــــــــــــــــــــــن



نظرات شما عزیزان:

همکلاسی
ساعت18:04---23 شهريور 1392
ببین روزه پسرم من میام تو کلاس جلو همه واست دعا میکنم که خدا ی عروسه خوب به پدرو مادرت بده

بگو آمین
پاسخ: دلت درد نکنه ولی حالا حالاها باید صبر کنیا چون یه همچین روزی نداریم فعلا : )


noor
ساعت14:33---20 شهريور 1392
روزتون مبارکهههههههه

البته اقای اشک یه کم، کم پیدایید.

چرا؟
پاسخ: ریکاوری


احسان
ساعت12:18---18 شهريور 1392
سلام. وقت بخیر آقا سعید. واقعیتش دیدم اصلا پیام هام را جواب ندادید (3 تای آخری) اولش گفتم شاید این هم مثل بقیه ی دوستانی هستند که اگر ی مدتی ازشون دور باشید دیگه فراموشت می کنن اما چون رو رفاقتتون خیلی حساب می کردم دلم نیومد چنین فکری را در موردتون بکنم. امروز که ی سری وبلاگتون زدم دیدم هر روز تقریبا چک میکنید (تو این 10 روزه) گفتم از این طریق ناراحتیم را ابراز کنم. البته بماند که یاد خانمها هستید ولی یاد رفیق پسرتون نیستید. متن را که دیدم زیاد هم از رفتارتون خوشحال نشدم. حداقل اجازه می دادید خودشون یه متن تبریک بگذارن و جمله ی آخرت کاملا دخترونه بود. سرسبز و سربلند باشید. احسان

hichkas
ساعت8:50---18 شهريور 1392
سلام اشک

به تو هم این روز رو تبریک میگم
پاسخ: اندکی صبر کتک نزدیک است ... :)


psvj
ساعت16:04---17 شهريور 1392
سلام

اشک جون با جمله آخر nتاحدودی موافقم

روزتون مبارک پری ها

بخصوص نویسندگان محترم وبلاگ وشورای صنفی دانشگاه

ان شا الله مادران خوبی برای فرزندان آینده باشید.

خانم ایمانیان معلومه شما کجایید،حضورفیزیکی ملاک نیست ،مطلب عالی ملاکه

دنیا دنیا سپاس بخاطر بودنتان

بببخشید ا گر جسارت شد
پاسخ: من با جمله دوم N موافقم


N
ساعت11:35---17 شهريور 1392
واقعن که آبروی ما را بردی. افتضاحی افتضاح. آخه به تو هم میگن پسر. نمیدونم شایدم دختری و ما نمیدونیم. رفتارت که دخترونه بود
پاسخ: این جانب آقا میباشم :)


پرنيان2
ساعت0:26---17 شهريور 1392
سلام خداروشكركه تونستين.راستي ممنون.دمه هرچي دختره گرم.روزمون مبارك

solaleh20
ساعت20:03---16 شهريور 1392
خیلی ممنون.

الهام
ساعت10:22---16 شهريور 1392
ممنون..

ایمانیان
ساعت8:03---16 شهريور 1392
سلام.چه عجب پیداتون شد شماااااااااااااا!!!!!!!!!

ممنون از پستتون
پاسخ: اشک همیشه هست بدون یه روز غیبت نا محسوس : )


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392 ا 22:22 نويسنده : اشک ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.